Place. 2024.01.31 (2024.03.01)
Przed
aktualizacją, w przypadku posiadania wersji aplikacji 2013.02.22
lub wcześniejszej, należy wprowadzić zmiany w pliku konfiguracyjnym, w
tym celu skontaktuj się z SIGMA.
Wykaz
Raportów systemu Płace Kadry
Parametry
konfiguracyjne systemu dokumentacja
Wysyłka formularzy
drogą elektroniczną - Scenariusz dla użytkownika w zakresie PIT11
Aktualizacja
Procedura aktualizacji Bazy danych: Należy wykonać na stanowisku serwera SQL
Zainstaluj komponent Place_Baza. Postępuj wg wskazówek instalatora. Opis.
Procedura aktualizacji programu (wykonaj jeśli na komputerze
jest już zainstalowany program): Należy wykonać na komputerach klienckich
Przed wykonaniem
instalacji programu na terminalu należy wykonać aktualizacje bazy danych na
serwerze SQL.
1. Zakończ działanie programu.
2. Zainstaluj program Place. Postępuj wg wskazówek instalatora.
Uruchom
program. Sprawdź, czy uruchomiła się właściwa wersja programu.
Pierwsza Instalacja
Procedura instalacji Microsoft SQL Server 2008 Express
Zainstaluj Microsoft SQL 2008 (lub 2012) Express wg instrukcji.
Procedura instalacji Bazy danych: Należy wykonać na
stanowisku serwera SQL
Zainstaluj
komponent Place_Baza. Postępuj wg
wskazówek instalatora. Opis.
Procedura instalacji środowiska: Należy wykonać na
komputerach klienckich
Zainstaluj środowisko na
terminalu wg instrukcji.
Procedura pierwszej instalacji programu: Należy wykonać na
komputerach klienckich
Zainstaluj
na terminalu program Place.
Postępuj wg wskazówek instalatora.
Procedury instalacji Dodatków: Należy wykonać na
stanowisku serwera SQL
1. Dodatek KZP (Kasa Zapomogowo
Pożyczkowa). Zainstaluj dodatek Place_Baza_KZP. Postępuj wg wskazówek instalatora.
2. Dodatek KM (Kasa Mieszkaniowa).
Zainstaluj dodatek Place_Baza_KM.
Postępuj wg wskazówek instalatora.
3. Dodatek KR (Kasa Remontowa).
Zainstaluj dodatek Place_Baza_KR.
Postępuj wg wskazówek instalatora.
Historia
2024.01.31 (2024.03.01)
1.
Aktualizacja formularza PIT11(29)
2020.01.01 (2020.01.01)
2.
Aktualizacja formularza PIT11(25)
2019.02.01 (2015.11.20)
1.
Nowy Raport – „Export do Płatnika ZUS RPA”
2019.01.01 (2015.11.20)
1.
Aktualizacja formularza PIT11(24)
2018.01.01 (2015.11.20)
1.
Aktualizacja formularza PIT11(23)
2017.08.01 (2015.11.20)
1.
Poprawki Raportu – „Zaświadczenie o wynagrodzeniu” przy
uruchomieniu raportu dla pracownika nowo zatrudnionego.
2.
Poprawki Raportu – „Zestawienie podatkowe” zaokrąglenia dla Podatku należnego.
3.
Poprawki Raportu – „Nieobecności” z poziomu kartoteki -
uwzględnienie pełnego zatrudnienia dla pracownika.
4.
Poprawki Raportu – „KZP” dodatkowy parametr „Stan” (Bez
stanów zerowych)
5.
Poprawki Raportu – „Zbiorcze zestawienie wynagrodzeń wg
składników” – dodatkowa informacja o symbolu pracownika.
6.
Poprawki Raportu – „Historia zatrudnienia” dodatkowe
informacje o ilość lat, miesięcy i dni pracy. (wymagana aktualizacja bazy)
2017.01.01 (2015.11.20)
1.
Poprawiono Raporty – „Export do Płatnika ZUS”, „RMUA”,
„Zaświadczenie RP-7”
2016.09.01 (2015.11.20)
1.
Poprawiono Raport – „Zbiorcze zestawienie wynagrodzeń wg
składników”, przy dużej ilości miejsc pracy i próbie wyboru wszystkich tych
miejsc pracy na raporcie raport może się blokować. Problem ten został
rozwiązany.
2.
Poprawiono Raport "Pobieranie danych z ewidencji czasu
pracy" wyłączono z wyniku pracowników których składniki czasu pracy nie
mają wartości.
3.
Rozbudowa modyfikacja Raportu „Zaświadczenie o
wynagrodzeniu”, parametr obliczenia średnie stawki uwzględniono także dla
składników potrąceń, rozbudowano potrącenia wyroków o potrącenia komornicze.
2016.05.01 (2015.11.20)
Utworzono
dodatkowy składnik „Zasiłek macierzyński wyrównanie” o kodzie 314. Algorytm -
314_Alg_ZasMacWyr_2016_02, Od podwyższenia nie będzie naliczana zaliczka na
podatek dochodowy od osób fizycznych
Uwaga:
Wymaga indywidualnej instalacji i konfiguracji u klienta.
2.
Poprawka
do procedury wyliczania podstawy chorobowego, uściślono warunek podziału między
składnikami stałymi angaż , stałymi i
zmiennymi.
3.
Zoptymalizowano
funkcję RCA w raporcie „Export do Płatnika ZUS”
(przyspieszono działanie raportu)
4.
Poprawka
raportu „Export do Płatnika ZUS”, funkcji RCA, uściślono warunku dla podstawy
emerytalne rentowe na dany miesiąc.
5.
Informacja
na liście płac – sprecyzowano wyświetlanie informacji etat w przypadku gdy
pracownik ma kilka równoległych zatrudnieni na różnych etatach.
6.
Raport „Karta zasiłkowa” umożliwiono wybór więcej
niż jednego roku dla parametru Rok.
7.
Raport „Karta wynagrodzeń" dołożono wiersz z
podsumowaniem składników grup należności, potrącenia, zasiłki za dane miesiące.
8.
Wprowadzono Raport RMUA - Raport roczny, Zestawienie
należnych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
9.
Zmodyfikowano
Raport „Umowa o pracę” według nowego wzoru który obowiązuje od 22 lutego 2016 r
10. Raport „Zbiorcze
zestawienie wynagrodzeń wg składników" poprawka polegająca na usunięciu
ograniczenia ilości wyboru okresów w parametrze „Okresy obliczeń”
2016.01.25 (2015.11.20)
1.
Wprowadzono
nową wersję Raportu PIT 11(23) i PIT 40(22) obowiązującą od roku 2016.
2.
Poprawiono działanie
raportów w przypadku ponownego zatrudnienia pracownika po okresie przerwy.
Dotyczy raportów:
a. Zestawienie zawartych umów o
pracę
b.
Zaświadczenie o wynagrodzeniu
c. Umowa o pracę
3.
Wprowadzono wyjątek podczas
wyliczanie podstawy wyliczenia przekroczenia rocznego progu ZUS – uwzględniono
w nim składnik 304 zasiłek macierzyński pomimo
iż nie są
od niego odprowadzane składki emerytalne i rentowe - dotyczy algorytmów: 201_Alg_UbEmer_2015_11, 202_Alg_UbRent_2015_11,
401_Alg_UbEmerZ_2015_11,
402_Alg_UbRentZ_2015_11
Uwaga: Wymaga indywidualnej instalacji i
konfiguracji u klienta.
4.
Poprawka,
Raport „Export do płatnika ZUS, RZA -
składki na zdrowotne
- w płatniku pojawiały się jako finansowane przez płatnika
a nie ubezpieczonego.
5.
Poprawka,
Raport „Lista płac” informacja
o wartości przychodu narastającego nie był wyświetlany w
styczniu w przypadku gdy data grudniowej wypłaty roku poprzedniego
była datą styczniową roku bieżącego, (czyli wypłata grudniowa wypłacona w
styczniu).
2015.11.20 (2015.11.20)
6.
Poprawiono
nową wersję Raportu PIT 11(22) i PIT 11(22) XML
obowiązującą na rok 2015.
7.
Wprowadzono
nową wersję Raportu PIT 40(21) obowiązującą na rok 2015.
8.
Dodano kontrolę wprowadzania prawidłowego numeru
PESEL na formularzu Pracownicy.
9.
Dopracowanie raportu Export do płatnika ZUS –
wyeliminowano problem z przekazywaniem prawidłowego formatu daty dla Systemów
działających w starszej technologii SQL2005, uwzględniono składniki 301
(Zasiłek chorobowy) i 306 (zasiłek rehabilitacyjny) wypłacane z ZUS, usunięto
problem generowania danych dla pracowników
z wieloma zatrudnieniami, poprawiono
pobieranie danych do RZA dla umów zleceń ze zdrowotnym.
2015.09.22 (2015.09.22)
1. Wprowadzono nową funkcję na głównym formularzu „Usuń dane osobowe”, usuniecie danych osobowych jest kluczowe w przypadku gdy chcemy wykasować na stałe pracownika z programu.
2. Podczas wprowadzania danych pracownika (adresu) na formularzu pracownicy skrót numeru domu można zapisać jako Nr (Nr bez kropi), dotychczas trzeba było zawsze zapisywać Nr.(Nr z kropką)
3. Nowy Raport Export do płatnika ZUS – ZUA ( Zgłoszenie do ubezpieczeń )
4. Nowy Raport – Zaświadczenie o wysokości zdrowotnego za dany rok
5. Rozbudowa raportu „Historia urlopu” – Wprowadzić Sortowanie po kolumnie data od
6.
Modyfikacja Ewidencji czasu pracy polegająca na
przedstawianiu czasu pracy w formacie hh:mm zamiast
dziesiętnych godzin.
Modyfikacja raportów: Karta ewidencji, Karta ewidencji Rok, polegająca na
przedstawianiu czasu pracy w formacie hh:mm zamiast
dziesiętnych godzin.
7.
Modyfikacja raportu „Świadectwo pracy”.
Poprawiono uwzględnianie danych
w punkcje d. dni kalendarzowe chorobowego z danego roku na zasadach (
Pracownicy pierwsze 33 dni niezdolności do pracy w ciągu roku kalendarzowego,
lub 14 dni - w przypadku osób, które ukończyły 50 rok życia.)
w punkcje j. okresy nieskładkowe od początku pracy, okresy.
8. Uwzględniono przy pobieraniu danych z planowanego czasu pracy i ewidencji czasu pracy, wskaźnika etatu dla przerw (urlopów)
2015.07.01 (2015.06.08)
1. Wprowadzono
możliwość określenia przez użytkownika ilości miesięcy uwzględnianych do
obliczeń podstawy urlopu np. przy zmiana z 3 do 12 miesięcy, funkcja dostępna w
ustawieniach konfiguracji , domyślnie 3 miesiące.
Konfiguracja / Parametry systemu / - wprowadzić kolejno
nazwa - WskaznikMiesiecy
funkcjonalnosc - Raport_PodstawaUrlopu
Typ parametru - String
wartosc typu string- ilość miesięcy np. 12
Uwaga: w przypadku braku wpisu procedura domyślnie uwzględnia 3 miesiące do
obliczeń.
2. Raport
„Statystyka wynagrodzeń wg składników pracownika” zmiana zasady wyliczenia wartości w kolumnie
„wartość średnia” do średniej uwzględniany jest
parametr ilości okresów a nie jak dotychczas średnią z wartości sumy
składnika.
3. Raport
„Zestawienie średnich stawek urlopowych”
wyeliminowano dublowanie wierszy które miało miejsce w sporadycznych
przypadkach, usunięto z zestawienia osoby zwolnione.
4. Raport
"Export do Płatnika ZUS.rdl" został
zoptymalizowany, czas wykonania raportu został zmniejszony w pewnych
przypadkach dwukrotnie. Przykład, Testy Baza 184 pracowników. Czas wykonania
przed 3min i po optymalizacji 1,5min
5. Raport
"Lista plac.rdl" został zoptymalizowany,
czas wykonania raportu został zmniejszony w pewnych przypadkach czterokrotnie.
Przykład, Testy Baza 165 pracowników. Czas wykonania przed 1min i po
optymalizacji 15sek
6. Raport
„Zestawienie średnich stawek urlopu” wprowadzono poprawki przy zaokrągleniach
tak jak to ma miejsce w raporcie "PodstawaUrlopu",
dodatkowo dodano w nagłówku brakującą informacje okresu za jaki wykonano
raport.
7. Wprowadzono
zmiany dotyczące pobieranych wartości do podstawy chorobowego, obecnie są to
stałe składniki i wypłacane składniki, w nowej procedurze stałe składniki
podzielono dodatkowo na stałe składniki angaż (dane z TDane,
bezpośrednio z kartoteki bez korekt) i stałe składniki (dane z TWyniki, wartości wyliczane dopełniane o dni robocze)
8. Usunięto
problem z ponownym otwarciem funkcji - Konfiguracja / Struktura organizacyjna
9. Poprawiono
funkcję wprowadzenia zatrudnienia dla pracownika. W pewnych przypadkach podczas
zatrudniania występował komunikat wystąpił problem w aplikacji który
wyeliminowano.
10. Wprowadzono
nową wersję Raportu PIT 11(22) i PIT 11(22) XML
obowiązującą na rok 2015. Uwaga: W nowej wersji między innymi zaszły zmiany
dotyczące numeracji poszczególnych pól, wymaga to dokonania analogicznych zmian
w Konfiguracja/ Definicjie PIT-ów.
11. Rozbudowa
raportu PIT 11(22) XML o funkcje wysyłki korekty, czyli załącznik
ORD-ZU.
2015.02.26
(2015.02.26)
Rozbudowa
raportu "Zestawienie do kas" dodatkowy parametr „pracownik”,
możliwość wydruku raportu dla wybranego pracownika.
Nowy
raport „Export do płatnika ZUS” - wykonuje eksport danych RCA,RSA,RZA w wersji
KEDU_4 i zastępuję dotychczasowy Export do płatnika w wersji KEDU_2 uruchamiany
z poziomu programu (Górne Menu Export/Import)
Uwaga.
Nowy Raport w przeciwieństwie do Exportu z poziomu programu obsługuje nowe
zasady rozliczeń dla osób z rady nadzorczej. Dodatkowo obsługuje pracowników
przebywających na zasiłku macierzyńskim z kodem 1240**, urlopie wychowawczym z
kodem 1211** i pracowników zwolnionych z kodem 3000.
Podstawa
chorobowego - dodatkowy warunek,
uwzględnienie do obliczeń tylko zatrudnienia etatowe.
Podstawa
chorobowego - poprawa warunku
wyłączenia, w przypadku gdy pracownik przepracował mniej niż połowę dni
roboczych miesiąc jest wyłączany z obliczeń.
Poprawa
procedury korekty – poprawiono obliczenia korekty w przypadku osób na niepełnym
etacie (zatrudnienie w środku miesiąca)
Poprawka
formularzy PIT 11(21) i PIT 40(20) za 2014 r w wersji XML – dopuszczenie
wysłania formularzy bez zaznaczonych kosztów jeśli takowe nie występują.
2015.01.10
(2014.11.12)
Wprowadzono uaktualnienia systemu pozwalające na
wydruk PIT 11(21) i PIT 40(20) za 2014 r, oraz generowanie danych PIT
11(21) i PIT 40(20) do Interaktywnego formularza
Ministerstwa Finansów.
2014.11.12
(2014.11.12)
Wprowadzono uaktualnienia systemu pozwalające na
wydruk PIT 11(20) i PIT 40(19) za 2014 r, oraz generowanie danych PIT
11(20) i PIT 40(19) do Interaktywnego formularza
Ministerstwa Finansów.
W przygotowaniu.
2014.10.01
(2014.07.22)
1.
Usunięto
z menu Podstawowe słowniki /czas wolny
Obecnie czas wolny wprowadzamy z poziomu Konfiguracja / Dni wolne od pracy
2. Ujednolicono domyślne sortowanie w programie dla Formularza Czas pracy i Historia pracy. Nazwisko / Imię / Symbol
3. Algorytmy Fundusz pracy i FGŚP, modyfikacja warunku naliczania względem wieku pracownika.
Miesiąc w którym warunek powinien zadziałać został przesunięty do przodu o jeden miesiąc, dotychczas było to tak że za wcześnie o jeden miesiąc przestał być naliczany Fundusz pracy i FGŚP.
Poprawka dostępna tylko w przypadku nowej instalacji systemu. W przypadku wprowadzenia zmiany w już istniejącym systemie proszę o kontakt z SIGMA.
4.
Najniższa podstawa wymiaru świadczeń chorobowych
dla pracowników.
Wprowadzono warunek w którym podstawa wymiaru świadczeń chorobowych nie może
być mniejsza niż najniższa podstawa wymiaru świadczeń chorobowych ustawowa na
dany rok, z uwzględnieniem etatu.
Wartość najniższej podstawy wymiaru świadczeń chorobowych wprowadzona do
wartości stałych.
W roku 2014 wynosi:
Najniższa
podstawa chorobowego pierwszy rok 1159.74
Najniższa podstawa chorobowego kolejny rok 1449.67
Poprawka dostępna tylko w przypadku nowej instalacji systemu. W przypadku wprowadzenia zmiany w już istniejącym systemie proszę o kontakt z SIGMA.
5.
Kartoteka zakładka Dodatki, składniki
nieobecności ZUS
Istnieją kody przerw, dla nieobecności ZUS które są tylko wyrównaniem i nie
powinny być brane pod uwagę przy obliczeniach, podstawy chorobowego i urlopu. Wprowadzono
poprawkę tak aby dla wybranych kodów przerw (315, 316, 317, 318, 320, 323, 324,
326, 328, 335, 336) system nie brał pod uwagę składników nieobecności ZUS dla
obliczeń podstawy chorobowego i urlopu.
6.
Jeżeli pracownik jest członkiem rady i nie
otrzymuje wynagrodzenia z tego tytułu, mimo to powinien być tworzony da niego
raport RZA do płatnika.
Zmodyfikowano procedurę RZA w taki sposób aby uwzględniała do raportu
pracowników którzy są zatrudnieni i mają kod ubezpieczenia zaczynający się od
znaków 2240... bez względu na wielkość wynagrodzenia.
7. Dla obliczania podstawy chorobowego wprowadzono warunek który w przypadku zmiany etatu, do obliczenia podstawy chorobowego uwzględnia dane tylko od czasu zmiany etatu.
8. W przypadku gdy pracownik ma dwa zatrudnienia na przełomie miesiąca program mógł błędnie odczytywał godzin pracy dla obliczeń podstawy urlopu. Została zmodyfikowana funkcja odpowiedzialna za sprawdzanie godzin pracy. Sprawdzanie odbywało się w oparciu o zatrudnionego, obecnie prawidłowo odbywa się w oparciu o pracownika.
9. W przypadku gdy pracownik ma dwa zatrudnienia łączące się w okresie jednego miesiąca, jedno na pełny etat drugie np. 1/2 etatu może zaistnieć niewłaściwy rozkład proporcji korekty wynagrodzenia. Wprowadzono poprawkę.
10. Dotychczas urlopy wypoczynkowe były ewidencjonowane także w dni wolne i święta co nie do końca odzwierciedlało stan faktyczny. Wprowadzono poprawkę która urlopy wypoczynkowe ewidencjonuje tylko w dni robocze.
Zmieniono nazewnictwo ewidencji, Soboty i Niedziele domyślnie jako Dzień Wolny natomiast dni świąteczne wolne od pracy jako Święto.
11. Raport Zestawienie nieobecności - uwzględniono dodatkowo do zestawienia składnik 189 Opieka nad dzieckiem.
12. Wprowadzono blokadę wykonania funkcji Aktualizuj nieobecności jeśli funkcja Aktualizuj czas pracy nie została jeszcze wykonana na dany okres. Dotychczas powodowało to iż w takiej sytuacji nie było możliwe prawidłowe przeprowadzenie funkcji Aktualizuj czas pracy.
13. Uwzględniono wymiar etatu w ewidencji czasu pracy np.(0,5 - 4 godz. dziennie) dla kalendarza podstawowego.
2014.03.24
(2014.05.12)
Zmieniono domyślny status wyświetlania na głównym formularzu z „wszyscy”
na „zatrudnieni”
Ujednolicono domyślne sortowanie na wszystkich makietach listy
pracowników według nazwiska i imienia.
2014.03.24
Wprowadzono komunikat informujący w przypadku, gdy użytkownik próbuje
uruchomić planowany czas pracy z poziomu kartoteki dla pracownika, dla którego
nie zostały wprowadzone dane osobowe (przynajmniej jedna pozycja). Komunikat
ten przypomina o wprowadzeniu danych osobowych przed rozpoczęciem planowania
czasu pracy dla danego pracownika.
Usunięto wyjątek na Formularzu Zatrudnienia w przypadku niepełnego wprowadzenia wymaganych danych związanych z zatrudnieniem dla nowego pracownika i próbie jego zapisu. W tym przypadku dodano komunikat informujący użytkownika o braku wypełnienia wymaganych pól potrzebnych do utworzenia nowego zatrudnienia.
Na formularzu Urlopy, na którym jest dostępne sortowanie zakład wydział dział grupa uwzględniono parametr Rok, czyli zatrudnienie danego pracownika obejmuje swoim zakresem dany rok.
Na formularzu kartoteki w dodatkach w polu kod przerwy wprowadzono listę wyboru w celu usprawnienia wyboru wprowadzanych danych, dane do listy znajdują się w podstawowych słownikach programu w zakładce Kody przerwy.
Poprawiono odświeżanie na formularzu kartoteki, czyli spójność danych pracownika w oknie „Kartoteka pracowników” a danych pracownika wyświetlanych w nagłówku, w przypadku użycia sortowania danych.
Zmiana oznaczenia wersjonowania programu:
SIGMA PIW / Płace Kadry RRRR.MM.DD (rrrr.mm.dd)
Gdzie:
RRRR.MM.DD to data wydania (dodatków)
rrrr.mm.dd to data wydania (programu)
2014.01.31
Rozbudowano
raport „Zbiorcze zestawienie wynagrodzeń składnika” zamiast parametru Rok
Miesiąc wprowadzono parametr okresy (możliwość wybierania poszczególnych
okresów RRRR/MM)
Poprawiono
Raport PIT11 (20)XML przeznaczony do wysyłki elektronicznej.
Zwiększono
czas oczekiwania na wykonanie funkcji aktualizacji czasu pracy (ważna zmiana
dla firm które posiadają ponad 350 kartotek pracowniczych i korzystają z
ewidencji czasu pracy)
Usunięto
usterkę pojawiania się na formularzu czasu pracy zdublowanych rekordów
pracownika w przypadku wyznaczenia mu daty zakończenia zatrudnienia większej
niż obecna.
2013.11.25
(program 2013.06.21, baza 2013.11.25)
Już można
pobrać uaktualnienia systemu pozwalające na wydruk PIT 11(20) i PIT 40(19) za 2013 r, oraz generowanie danych PIT 11(20) do Interaktywnego formularza
Ministerstwa Finansów.
Aby
zainstalować uaktualnienia systemu należy:
1. Wykonać Backup bazy danych.
2. Zainstalować uaktualnienie bazy
danych (patrz p. Procedura aktualizacji bazy danych).
3. Zainstalować uaktualnienie
programu (patrz p. Procedura aktualizacji programu).
4. Na nowo prawidłowo skonfigurować definicje
PIT-ów (Konfiguracja/Definicje PIT-ów)
Po zainstalowaniu uaktualnienia należy
kontrolnie sprawdzić działanie systemu oraz wydrukować formularze PIT dla
wybranych pracowników. Pozwoli to sprawdzenie poprawności wykonanej instalacji.
W przypadku stwierdzenia błędu lub innych problemów prosimy o kontakt z SIGMA
PIW.
2013.09.30
W
algorytmach Alg_PodDoch_2012_06, Alg_UbEmer_2012_12, Alg_UbRent_2012_12,
Alg_UbEmerZ_2012_12, Alg_UbRentZ_2012_12 zidentyfikowano błąd w części
wyliczania przekroczenia progu podatkowego i rocznej ZUS dla pracowników
mających więcej niż jedno zatrudnienie w danym roku, algorytmy zastąpiono
wersją _ 2013_09
2013.01.02 –
wymagana aktualizacja bazy danych. Przed aktualizacją należy wykasować katalog
„C:\WinSigma\Place\Raporty_lokalne”
Rozbudowano
ewidencję czasu pracy.
2012.06.16
Umożliwiono
w systemie użycie skrótów Ctr+C – kopiuj , Ctr+C – wklej
Wprowadzono
blokadę na formularzu Zatrudnienia, możliwość wpisanie tylko daty większej lub
równej od zamkniętego miesiąca.
Wprowadzono
możliwość uruchomienia Listy płac w formie Raportu z górnego Menu Lista Płac.
Zmiana
opisu nazwy kolumn związanych z datą na głównym formularzu.
Wprowadzono
poprawkę związaną z zapisem formularza „Dane Osobowe Pracownika”
2012.03.23
Wprowadzono
sortowanie składników w dodatkach na kartotece.
Poprawiono
wyświetlanie Formularza „Słowniki Systemowe”
Przeniesiono
formularz „Stanowiska” do formularza „Struktura organizacyjna”
Wprowadzono
domyślny status pracownika „Wszyscy ” na
formularzu Pracownicy i Zatrudnienie.
Raporty:
Ujednolicono
format wyświetlania wartości liczbowych przy. 1 234,00
„Karta
Wynagrodzeń” – dodatkowe informacje na raporcie sumy Należności, Potrąceń i
Zasiłków.
2012.02.28
Dodatkowa
Funkcja w pozycji Konfiguracja
„Składniki Płacowe” „Informacje o algorytmie”
pozwalająca na podgląd schematu działania poszczególnych algorytmów.
Dodatkowa
ikona w pozycji Pomocy „Pokaż pomoc”
zawierająca stronę z informacjami
o produkcie, między innym możliwość aktualizacji.
2012.02.11
Rozbudowano
Raport Listy płac o dodatkowe kolumny ilość.
Poprawiono
Formularz Urlopy w części wyświetlania dni urlopu w przypadku niepełnych
etatów.
Wprowadzono
funkcję usuwania niepotrzebnych danych (duplikatów) wynikających z
wcześniejszych, początkowych wersji
programu.
Wprowadzono
dodatkowe opisy wartości pól na
Formularzu Dane osobowe pracownika które ukazują się po najechaniu myszki na
pole z daną wartością,
pomocne
w przypadku gdy wartość w polu wykracza
poza rozmiar pola.
2012.02.07
Rozbudowano
opis zatrudnionego na formularzu
kartoteka o etat i stanowisko.
Rozbudowano
listę składników w dodatkach kartoteki dla których będzie można wprowadzać
korekty.
Usunięto
wyjątek, który występował przy długich wpisach danych na
poszczególnych polach na formularzu Dane osobowe.
Usunięto
wyjątek występujący przy zapisie Danych Osobowych.
2011.05.31
Poprawiono
działanie pracy w formularzu „Dane osobowe pracownika” (usuwanie danych)
2011.05.31
Wprowadzono
obsługę nowszej generacji Raportów (MSQL2008)
Do
prawidłowego działania należy zainstalować „Microsoft
Report Viewer 2010 Redistributable”
Poprawiono
funkcjonalność formularza „Wyświetl dane
osobowe”, problem wynikał z braku odświeżania danych w przypadku kiedy nie
istnieje rekord w tabeli danych osobowych.
2011.03.26
Uruchomiono
działanie ikony „Główny formularza” na
pasku głównym.
Podpięto
wewnętrzne raporty / Historia_Urlopu / Karta_ewidencji / Nieobecnosci.
Wznowiono
działanie funkcji „Wyświetl dane
osobowe”.
Uwzględniono
w imporcie do Płatnika urlop bezpłatny dla Raportu RSA.
2011.02.07
Moduł Kadry przeniesiony do
aplikacji PŁACE
Poprawiono funkcjonalność zapisywania
i usuwania danych na formularzu „Informacje o wykształceniu”
Zwiększono pole Konta Bankowego do
36 znaków.
2010.11.15
Modyfikacja
PIT11_2010, Dodano Raport PIT40_2010.
2010.09.21
Zablokowano
funkcję obliczania wynagrodzenia z poziomu kartoteki dla zamkniętych miesięcy.
2010.08.20
Dostępna nowa funkcja
przygotowywania kopi bezpieczeństwa (Backup bazy danych) Płace-Kadry.
Uwaga: Do prawidłowego
działania funkcji backup, wymagana aktualizacji bazy danych oraz zmiany w pliku
konfiguracyjnym.
2010.08.10
Wprowadzono kontrolkę wierszy na Formularzach „Pracownicy”
i „Zatrudnienie”
Poprawa funkcjonalności działania przesunięcia scrolla poziomego w Formularzu „Pracownicy” (możliwość
przeglądania pełnego okna za pomocą scrolla
poziomego)
Zmieniono opisy górnego menu na język polski. Zamiany
dotyczyły nazw oraz zawartości rozwijanych menu Plik, Widok, Edycja, Pomoc.
2010.06.19
Formularz „Pracownicy”
Poprawiono działanie scrolla
poziomego oraz poruszania się po wierszach formularzu za pomocą klawisza „TAB”.